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SS 2025
LehrveranstaltungTypSWSECTS-CreditsLV-Nummer
Marketing & Sales Gruppe I ILV 3,0 5,0 B4.06360.20.280
LehrveranstaltungTypSWSECTS-CreditsLV-Nummer
Marketing & Sales Gruppe II ILV 3,0 5,0 B4.06360.20.280
WS 2024
Vertiefung: Business ManagementTypSWSECTS-Credits
Markenmanagement ILV 3,3 6,0 B4.06364.50.390
Vertiefung: Business ManagementTypSWSECTS-Credits
Markenmanagement ILV 3,3 12,0 B4.06364.70.260
TitelAutorJahr
TitelAutorJahr
How Does Marketing Make Consumers Perceive Protein Bars as a Healthy Food Option?
  • Natalia Geiman
  • 2024
    KI im Marketing
  • Alexandra Brandner
  • 2024
    Motive zur Kaufentscheidung von E-Bikes bei der Generation X und die daraus abgeleiteten Handlungsempfehlungen für das Marketing
  • Janika Schludermann
  • 2024
    TikTok as a Platform for Destination Marketing: Analyzing the Influence of Short-Video Content on Consumer Travel Intentions to Ibiza
  • Ian Paolo Vinluan
  • 2024
    Die Motive der Kunden im nachhaltigen Tourismus unter Einbeziehung der Sinus Milieus und die Ableitung von möglichen Marketingmaßnahmen für den Biosphärenpark Nockberge
  • Andrea Unterweger
  • 2023
    Effective brand storytelling with archetypes
  • Marilen Elisa Granig
  • 2023
    Public Relations in Social Businesses: Specifics and Processes
  • Anastasiia Pakhomova
  • 2023
    Social Media als Kommunikationsmittel für landwirtschaftliche Betriebe
  • Christina Scherzer
  • 2023
    Why Brands Struggle: Adapting to Changes in Consumer Behaviour Coming with Generation Z
  • Nina Mendeš
  • 2023
    Brands and Celebrities. Why is this connection relevant?
  • Daria Klason
  • 2022
    Why Translation Is Not Enough.
  • Kristina AUNER
  • 2022
    Effective Marketing Strategies for Circular Business Models
  • Evelyn Maria Stele
  • 2021
    How are privately-owned, European SMEs using authenticity, sustainability, and independence as part of their branding strategy for selling fermented functional food and beverage?
  • NIKA JERE
  • 2021
    International marketing of luxury goods and the drivers of commitment to luxury brands
  • Manisha Wernig
  • 2021
    The role of advertising anti-age cosmetic products in the customer journey
  • Mihaela Samardzija
  • 2021
    TitelAutorJahr
    How Does Marketing Make Consumers Perceive Protein Bars as a Healthy Food Option?
  • Natalia Geiman
  • 2024
    KI im Marketing
  • Alexandra Brandner
  • 2024
    Motive zur Kaufentscheidung von E-Bikes bei der Generation X und die daraus abgeleiteten Handlungsempfehlungen für das Marketing
  • Janika Schludermann
  • 2024
    TikTok as a Platform for Destination Marketing: Analyzing the Influence of Short-Video Content on Consumer Travel Intentions to Ibiza
  • Ian Paolo Vinluan
  • 2024
    TitelAutorJahr
    Die Motive der Kunden im nachhaltigen Tourismus unter Einbeziehung der Sinus Milieus und die Ableitung von möglichen Marketingmaßnahmen für den Biosphärenpark Nockberge
  • Andrea Unterweger
  • 2023
    Effective brand storytelling with archetypes
  • Marilen Elisa Granig
  • 2023
    Public Relations in Social Businesses: Specifics and Processes
  • Anastasiia Pakhomova
  • 2023
    Social Media als Kommunikationsmittel für landwirtschaftliche Betriebe
  • Christina Scherzer
  • 2023
    Why Brands Struggle: Adapting to Changes in Consumer Behaviour Coming with Generation Z
  • Nina Mendeš
  • 2023
    TitelAutorJahr
    Brands and Celebrities. Why is this connection relevant?
  • Daria Klason
  • 2022
    Why Translation Is Not Enough.
  • Kristina AUNER
  • 2022
    TitelAutorJahr
    Effective Marketing Strategies for Circular Business Models
  • Evelyn Maria Stele
  • 2021
    How are privately-owned, European SMEs using authenticity, sustainability, and independence as part of their branding strategy for selling fermented functional food and beverage?
  • NIKA JERE
  • 2021
    International marketing of luxury goods and the drivers of commitment to luxury brands
  • Manisha Wernig
  • 2021
    The role of advertising anti-age cosmetic products in the customer journey
  • Mihaela Samardzija
  • 2021

    Verwenden Sie für externe Referenzen auf das Profil von Christof Gruber-Harrich folgenden Link: www.fh-kaernten.at/mitarbeiter-details?person=c.gruber-harrich