SS 2025
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Supervised Learning | ILV | 3,5 | 5,0 | M2.08760.11.071 |
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Statistische Modelle im Bereich Data Science | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.40.020 |
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Statistische Modelle im Bereich Data Science | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.40.020 |
Vertiefung: Informatik | Typ | SWS | ECTS-Credits | |
---|---|---|---|---|
Statistische Modelle im Bereich Data Science | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.40.020 |
Vertiefung: Informatik | Typ | SWS | ECTS-Credits | |
---|---|---|---|---|
Statistische Modelle im Bereich Data Science | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.40.020 |
WS 2024
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Unsupervised Learning | ILV | 3,5 | 5,0 | M2.08760.11.061 |
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Datenquellen und Datenqualität | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.50.020 |
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Datenquellen und Datenqualität | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.50.020 |
Lehrveranstaltung | Typ | SWS | ECTS-Credits | LV-Nummer |
---|---|---|---|---|
Datenquellen und Datenqualität | ILV | 2,0 | 2,0 | B2.08510.50.020 |
Titel | Autor | Jahr |
---|
Titel | Autor | Jahr |
---|
Konferenzbeiträge | ||
---|---|---|
Titel | Autor | Jahr |
Attribution of Work in Programming Teams with Git Reporter in: ACM Technical Symposium on Computer Science Education, 20-23 Mar 2024, Portland, OR, USA | Guttmann, M., Karakas, A., Helic, D. | 2024 |
Combining Local Testing with Automatic Commits: Benefits for Progress Tracking and CS2 Students' Learning Experience in: Innovation and Technology in Computer Science Education, 08-10 Jul 2024, Mailand, Italien | Karakas, A., Helic, D. | 2024 |
Relation Between Student Characteristics, Git Usage and Success in Programming Courses in: European Conference on Technology Enhanced Learning, 04-08 Sep 2023 | Karakas, A., Helic, D. | 2023 |
Beyond gaming: The potential of twitch for online learning and teaching in: Innovation and Technology in Computer Science Education, 26 Jun-01 Jul 2021 | Pirker, J., Steinmaurer, A., Karakas, A. | 2021 |
Konferenzbeiträge | ||
---|---|---|
Titel | Autor | Jahr |
Attribution of Work in Programming Teams with Git Reporter in: ACM Technical Symposium on Computer Science Education, 20-23 Mar 2024, Portland, OR, USA | Guttmann, M., Karakas, A., Helic, D. | 2024 |
Combining Local Testing with Automatic Commits: Benefits for Progress Tracking and CS2 Students' Learning Experience in: Innovation and Technology in Computer Science Education, 08-10 Jul 2024, Mailand, Italien | Karakas, A., Helic, D. | 2024 |
Konferenzbeiträge | ||
---|---|---|
Titel | Autor | Jahr |
Relation Between Student Characteristics, Git Usage and Success in Programming Courses in: European Conference on Technology Enhanced Learning, 04-08 Sep 2023 | Karakas, A., Helic, D. | 2023 |
Konferenzbeiträge | ||
---|---|---|
Titel | Autor | Jahr |
Beyond gaming: The potential of twitch for online learning and teaching in: Innovation and Technology in Computer Science Education, 26 Jun-01 Jul 2021 | Pirker, J., Steinmaurer, A., Karakas, A. | 2021 |
Verwenden Sie für externe Referenzen auf das Profil von Aleksandar Karakas folgenden Link: www.fh-kaernten.at/mitarbeiter-details?person=a.karakas